مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چطور تلویزیون سامسونگ را به گوشی وصل کنیم 1402

این گزینه اغلب برای تماشای تلویزیون در نور کم در نظر گرفته شده و نزدیک ترین تصویری را که کارگردان تصویربرداری کرده به شما می دهد. دقت کنید که اغلب افراد به این نوع تصویر عادت ندارند و درنتیجه ممکن است تلویزیون کمی تاریک به نظر برسد. زمانی که تلویزیون در یک اتاق تاریک نصب شده، باید نور پس زمینه را کم کنید. در صورتی که با تنظیمات حالت تصویر تلویزیون خود آشنایی ندارید، می توانید روی خدمات مرکز الکترونیک و انفورماتیک پاراتک حساب کنید. نور پس زمینه درواقع نوری است که باعث می شود شما تصاویر روی تلویزیون را ببینید. نور پس زمینه یا نور بک گراند برای اتاق هایی با نور بیشتر، تنظیمات بالاتری می خواهد. ساده ترین راه برای تنظیم سطح روشنایی تلویزیون، این است که فیلمی را با صفحه نمایش عریض تنظیم کنید و سطح روشنایی را تا زمانی که نوارهای بالا و پایین تصویر، کاملاً سیاه شوند تغییر دهید.

{قیمت تلویزیون 110 اینچ سامسونگ|قیمت تلویزیون منحنی 60 اینچ سامسونگ|تلویزیون های سامسونگ قیمت}

نظرات شما به کاربران دیگر کمک میکند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند. Smart Share برای اشتراک گذاری هست که برخی امکانات رو از سرور ال جی دریافت میکنه که از سال 2017 مدت زمان استفاده از سرور ال جی یعنی LG Smart world تمام شده و نمیشه ثبت نام انجام داد. سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون قابلیت میراکست برای مانیتور کردن صفحه موبایل روی تلویزیون رو نداره اما میتوانید با اتصال دانگل Screen share یا اندروید باکس مناسب این ویژگی رو به تلویزیون اضافه کنید. سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل رو نداره. لطفا از قابلیت میراکست یا همان میرورینگ که در این مقاله توضیح داده شده، استفاده کنید. سلام و وقت به خیر؛ Wifi Direct فقط برای انتقال فابل با حجم خیلی پایین هست و روش خیلی استانداردی برای اتصال موبایل نیست. سلام وقت بخیر.تلویزیونم مدلuf69000هست باwifi directیه گوشیم وصل میشم اما هنوز نتوانستم فایلی رو ارسال کنم.تمام ارسال ها ناموفق هست .میخواد عکس باشه یا موسیقی فرقی نمی کنه.لطفا راهنمایی کنید.

با استفاده از این تلویزیون ها ، LED های نور پس زمینه در امتداد لبه های صفحه نصب می شوند. این ترتیب نمایش های کاملاً باریک را امکان پذیر می کند و سطح کنتراست بالاتری را به CCFL ارائه می دهد ، اما نمی تواند کیفیت تصویر یکسانی با مجموعه های LED با روشنایی مستقیم داشته باشد. با این حال ، قیمت آنها بسیار ارزان تر است و به همین دلیل است که اکثر تلویزیون های LED در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند. نور پس زمینه در مجموعه های OLED (دیود ساطع کننده نور آلی) با عبور جریان الکتریکی از یک فیلم ساطع کننده و الکترولومینس به دست می آید. این روش باعث ایجاد رنگ های بسیار بهتر و کنتراست بالاتر می شود و همچنین صفحه ها را بسیار نازک و انعطاف پذیر می کند. این فناوری نمایشگر بی نظیر است و ال جی ، سونی ، فیلیپس و پاناسونیک همه آن را در مجموعه های شاخص خود پذیرفته اند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ اسمارت سری 5

یکی دیگر از دلایلی که موجب آسیب دیدگی مینبرد میشود نوسان برق می باشد. زیرا اگر فلش شما حاوی ویروس باشد باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه تلویزیون می شود و تلویزیون دیگر قادر به کار کردن به صورت طبیعی نمیباشد. لازم است که کابل ها و اتصالاتی که برای تلویزیون استفاده می شود دارای جنس مرغوب و باکیفیت باشند . نکته مهم در استفاده از فلش این می باشد که حتما قبل از اتصال فلش به دستگاه از ویروسی نبودن آن اطمینان حاصل نمایید. از آن جا که کابل بطور مستقیم به مین برد متصل می شود ، بنابر این نامرغوب بودن کابل و یا ایجاد مشکلی مربوط به آن ، ابتدا بر روی مین برد اثر گذار می باشد . برد پاور که به برد تغذیه نیز معروف است،منبع تغذیه ولتاژ تمام قطعات تلویزیون شیائومی می باشد. همه کاربران گاهی از فلش برای دیدن فیلم و یا عکس و یا گوش دادن به موسیقی بر روی تلویزیون استفاده می کنند.

تلویزیون سامسونگ 100 اینچ

شما میتونید با اتصال اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب البته در صورتی که موبایل شما هم این قابلیت رو داشته باشه، اتصال موبایل رو انجام بدید. بنده تلویزیون مدل webos tv uhd850v دارم . سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست گرامی؛ گوشی شما قابلیت مانیتورینگ رو داره؟ سلام و وقتتون بخیر. گوشی خانمم وصل میشه گوشی های دیگه هم که اسمارت ویو دارن وصل میشن ولی متاسفانه گوشی خودم که سامسونگ مدل a51 هست وصل نمیشه و ارور میده . اگر گوشی شما قابلیت مانیتورینگ داره لطفا با تلویزیون دیگه ای هم بررسی کنید که متصل میشه یا خیر. اگر نداره لازمه برنامه نصب کنید و از برنامه LG TV Plus استفاده کنید که روش استفاده از آن در این راهنما توضیح داده شده. سلام و وقت به خیر و سال نو مبارک دوست گرامی؛ این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل رو نداره. میتونید از اندروید باکس مناسب یا دانگل Screen share استفاده کنید تا بتونید موبایل رو به تلویزیون متصل کنید. این مسئله بشدت ناراحت کنندست .

برای اینکه بتوانید به سرعت صدا و تصویر گوشی سامسونگ خود را بدون معطلی به تلویزیون متصل کنید، ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما از آخرین نسخه اندروید استفاده می کند. اگر آپدیت جدیدی وجود دارد، روی دانلود و نصب ضربه بزنید. قبل از اتصال به Smart View، به خاطر داشته باشید که تلویزیون و تلفن باید به شبکه Wi-Fi متصل باشند. اگر تلویزیون شما به وای فای adsl یا دستگاه دیگری متصل است، ابتدا از سیستم خارج شوید و اشتراکگذاری صفحه را در تلویزیون خود فعال کنید. توجه داشته باشید که هنگام نصب آپدیت، مطمئن شوید که گوشی سامسونگ شما شارژ کافی دارد. مراحل نصب را طبق دستورالعمل هایی که به نظر می رسد برای ارتقای گوشی خود به آخرین نسخه دنبال کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید. گوشی سامسونگ خود را از طریق Smart View به تلویزیون وصل کنید. ابتدا از قسمت تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود وارد آپدیت نرمافزار شوید.

  1. تلویزیون را نزدیک دیوار نصب کنید تا به عقب نیفتد
  2. رنگ (Color) 25
  3. حالا کافیست که به پایین صفحه و بخش Downloads اسکرول کنید
  4. داشتن درگاه USB
  5. سیستم عامل اندروید ۱۰
  6. بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل QN90A

سیستمعامل داخلی تایزن ویژگیهای کمتری نسبت به مدلهای سطح بالاتر دارد، اما استفاده از آن همچنان آسان است، برنامههای زیادی برای دانلود در دسترس هستند و کنترل از راه دور هوشمند را با کنترل صوتی داخلی دریافت میکنید. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه این عدد بیشتر باشد، بهتر است، اگرچه گاهی اوقات بهبودها ارزشش را ندارند. سامسونگ از پیشوند Q برای نشان دادن مدلهای QLED گرانقیمت خود استفاده میکند و حرف آخر این مدلها نیز سال آن را نشان میدهد، برای مثال Q90T یک تلویزیون QLED 2020 است. با در نظر گرفتن همه چیز، اگر تلویزیون مقرون به صرفه ای از سامسونگ می خواهید، این تلویزیون می تواند نیازهای شما را برآورده کند. تمرکز سامسونگ در سال جاری عمدتاً بر روی بهبود نرم افزاری است که تلویزیون های هوشمند آن ها را تقویت می کند و عمدتاً در بسیاری از تلویزیونهای خود پیشرفت های تدریجی داشته است. خط تولید سامسونگ همه چیز را از مقرون به صرفه گرفته تا مدل های سطح بالا پوشش می دهد.

{تنظیمات تلویزیون سامسونگ سری 7|نحوه کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ|سری تلویزیون سامسونگ}

صفحه نمایش از کدام نوع باشد بهتر است؟ در ادامه به طور خلاصه درباره هر کدام از صفحه نماشگرهای نام برده شده توضیحی خواهیم داد و تا هنگام خرید تلویزیون بتوانید انتخابی متناسب با نیازتان داشته باشید. در واقع اصطلاح LED به نوع تلویزیون مربوط نیست بلکه به فناوری بکارگرفته شده در نور پس زمینه ی صفحه نمایشگر تلویزیون گفته میشود. یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید تلویزیون با آن مواجه هستیم، کیفیت تصویر صفحه نمایشگر است؛ به همین دلیل لازم است که هنگام خرید تلویزیون به نکاتی که در ادامه برایتان میگوییم، توجه داشته باشید. البته دو تکنولوژی صفحه نمایش LCD یا Plasma دیگر کاربردی ندارند و در اغلب تلویزیون ما شاهد صفحههای نمایشگر LED هستیم. انتخاب نوع صفحه نمایش تلویزیون ال جی دقیقا نشان دهنده ی کیفیت تصویری است که شما از تلویزیون خود انتظار دارید. در دنیای تلویزیونهای امروز به طور عمده نام سه صفحه نمایش LCD،LED ، OLED و QLED را مشاهده میکنیم.

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان پذیر هست با گوشی دیگهای دستگاه رو بررسی کنید. سلام وقت بخیر، برای Eshare معمولا نت مصرف نمی شود چون جهت اتصال احتیاج به تنها یک روتر می باشد که می توان از طریق مودم منزل یا هات اسپات گوشی متصل شد. سلام ما وقتی گوشی را وصل تلویزیون میکنیم جدیدا بعد از چند دقیقه اتصال را قطع میکند و از صفحه بیرون می اید. از طریقی که عرش کردم گوشی رو به تلویزیون متصل میکنم (همان Home و اشتراک گذاری و میراکست)، تصویر بر روی تلویزیون نمایش داده میشه، ولی صدا نداره. سلام خسته نباشید.ببخشید من تلویزیون smart android مدل gtv-50lu722sدارم..آیا موقع وصل گوشی به تلویزیون ازطریق میرورینگ با برنامه eshare حجم نت مصرف میکنه؟ فیلم و آهنگ پخش کردم، اما تو تلویزیون صدا پخش نمیشه.برای حل مشکل راهنمایی میفرمایید؟ اگر همچنان مشکل وجود داره لطفا یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون رو انجام بدید و بعد مجدد دستگاه رو تست کنید.

طریقه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

Samsung Q۷۰/Q۷۰A QLED یک تلویزیون الای دی ۴k میان رده در سری QLED ۲۰۲۱ سامسونگ است که بعد از تلویزیون Q۸۰/Q۸۰A QLED سامسونگ قرار دارد. دارای ویژگیهایی است که معمولاً در مدلهای پیشرفتهتر گنجانده میشود، مانند پهنای باند HDMI ۲.۱، پانل ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR). دارای یک پنل VA است که بهترین عملکرد را در اتاقهای تاریک دارد و حتی در اتاقهای با نور خوب، دید مشکلی ایجاد نخواهد کرد. متأسفانه، داشتن یک پنل VA به این معنی است که زوایای دید باریکی نیز دارد و انتخاب خوبی برای قرار گرفتن در مقابل صندلیهای گسترده و تعداد بالا نیست. با این حال، برخی از ویژگیهایی را که معمولاً در تلویزیونهای سطح بالاتر میبینید، مانند ویژگی کاهش نور محلی، و در مورد سامسونگ، فناوری «زاویه دید فوقالعاده» را ندارد. با این حال، این یک تلویزیون خوب است که با استفاده آسان از سیستم عامل تایزن به عنوان پلتفرم هوشمند خود همراه است.

سامسونگ در تلویزیون Q60B از پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite 4K و در تلویزیون AU9000 از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده کرده است. تلویزیون AU7000 نیز از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است. AU7000 بهعنوان یک تلویزیون خوشقیمت از صفحه نمایش کریستال بهره میبرد و تصاویر را با کیفیت 4K نمایش میدهد. اختلاف قیمت این دو تلویزیون تقریبا دو برابر است (LS03A یکی از گران قیمت ترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ است). و HLG پشتیبانی میکند. این تکنولوژی نور سرد و گرم پس زمینه نمایشگر را با دقت بالایی تولید میکند. سیستم صوتی استفاده شده در این تلویزیون ۲ کاناله است و توان صوتی مطلوب و مناسبی دارد. LSO3A یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ است که از کیفیت تصویر فوقالعادهای برخوردار است و پکیج کاملی از قابلیتهای کاربردی یک تلویزیون را دارد. سامسونگ در تلویزیون 55LSO3A از تکنولوژی Dual LED استفاده کرده است که در افزایش کنتراست و نمایش با کیفیت جزئیات تصاویر تاثیر بسیار زیادی دارد. تلویزیون 55 اینچ LS03A بهواسطه بهرهمندی از تکنولوژی Edge LED، طراحی بسیار باریکی دارد. سامسونگ از نمایشگر QLED با پنل VA در این تلویزیون استفاده کرده است. در این تلویزیون از نسخه ۶ سیستم عامل تایزن استفاده شده است.

تلویزیون هوشمند چیست ؟

تلویزیونهای اسمارت اولین بار توسط شرکت سامسونگ تولید و به بازار عرضه شدند. پس اگر قصد خرید تلویزیون اسمارت دارید یا میخواهید به درستی از تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید، این مطلب را از دست ندهید. به عنوان مثال سونی تلویزیونهای هوشمند خود را در ابتدا Internet TV نام گذاری کرده بود. ما در این مطلب از سلام بابا، ویژگیهای تلویزیون هوشمند را برای شما شرح داده و بهترین تلویزیونهای اسمارت از برندهای محبوب موجود در بازار را خدمت شما معرفی میکنیم. تلویزیون هوشمند چیست ؟ سپس شرکت ال جی، فیلیپس، شارپ ، سونی، هایسنس و دیگر شرکتها نیز تلویزیون هوشمند را تولید کردند. در حال حاضر اکثر شرکتهای عرضه کنندهی لوازم خانگی، تلویزیون اسمارت هم تولید میکنند، اما برخی نامهای متفاوتی بر روی تلویزیونهای هوشمند خود گذاشتهاند. به طور کلی منظور از تلویزیون اسمارت یا Smart TV، تلویزیونی است که مانند کامپیوتر دارای سیستم عامل و به اینترنت متصل میشود و کاربر میتواند از شبکه اینترنت استفاده کند در وب پیجهای مختلف به جستوجو بپردازد.

تاکنون برایتان پیش آمده فیلم سینمایی یا سریال مورد علاقهای را دانلود کرده و بخواهید آن را در کنار خانواده تماشا کنید؟ در این مطلب آموزش نحوه فعال سازی زیرنویس فیلم در تلویزیونهای ال جی، سونی و سامسونگ را برای شما آورده ایم تا با استفاده از آن به راحتی بتوانید فیلمهای مورد علاقه خود و خانوادهتان را با زیرنویس تماشا کنید. آشنایی با نحوه فعال سازی زیرنویس فیلم در تلویزیون، مسأله ای است که ممکن است برای هر شخصی نیاز باشد. یکی از قابلیتهای مورد علاقهی تلویزیونهای هوشمند، پشتیبانی تلویزیون از مالتی مدیا و قابلیت پشتیبانی از زیرنویس است؛ بنابراین، شما میتوانید فیلمهای زیرنویس دار را در تلویزیون تماشا کنید. چکاری میتوانید انجام دهید؟ اگر فیلم به زبان اصلی باشد و شما هم دسترسی به نسخه دوبله فارسی آن نداشته باشید. بی شک این فیلم در کامپیوتر شما به درستی باز خواهد شود، اما تماشای یک فیلم در تلویزیون مثلا ۶۴ اینچی کجا و مانیتور کوچک کامپیوتر کجا! با این حال، گاهی پیش میآید که با مشکل نمایش زیرنویس در تلویزیون روبرو میشوید.

اگرچه همه تلویزیون های هوشمند دارای این ویژگی نیستند. در برخی موارد ، می توانید تلفن هوشمند خود را از طریق بلوتوث با تلویزیون جفت کنید تا از تلفن خود به عنوان دستگاه کنترل از راه دور یا کنترل بازی استفاده کنید. اگر در حال پخش موسیقی از برنامه ای مانند Spotify هستید ، ممکن است بخواهید به تلویزیون خود متصل شوید ، که احتمالاً سیستم صوتی بهتری دارد. هیچ مشکلی برای اتصال یک تلویزیون هوشمند با ویژگی بلوتوث به تلفن هوشمند خود وجود ندارد. بسیاری از تلویزیون های قدیمی حداقل دارای یک درگاه VGA هستند. در این صورت ، اتصال تلفن به VGA نسبتاً ساده است ، تعداد زیادی آداپتور مناسب وجود دارد. تلویزیون های هوشمند معمولاً اتصال بلوتوث را برای پخش صدا قبول می کنند. ۵. از آداپتور USB به VGA استفاده کنید. در این حالت ، می توانید تلویزیون خود را با تلفن هوشمند خود جفت کنید.

کیفیت تصویر با ارزشترین پارامتر در خرید تلویزیون به شمار میآید؛ در ادامه کیفیت تصاویر محصولات این دو برند بررسی میشوند. در واقع واقعی بودن تصاویر وابسته به این پارامتر است. علاوهبر این تلویزیون ال جی میتواند تمام پیسکلها را خاموش کند؛ این ویژگی به آنها کمک میکند حتی در محیطهای کمنور، رنگهای مشکی کامل، واضح و با کیفیت بالا نمایش داده شوند. این بدان معناست که هر چه نسبت کنتراست نمایشگری بالا باشد، رنگ سفید را روشنتر و رنگ سیاه را تاریکتر نمایش میدهد. در این فاکتور ال جی عملکرد بهتری دارد و نسبت کنتراست بینهایتی را ارائه میدهد. نسبت کنتراست: نسبت کنتراست چیست؟ ال جی و سامسونگ به عنوان دو شرکت پیشرو و موفق در این حوزه تنوع کالایی بسیار بالایی دارند و مجموعهای از مدلهای مختلف تلویزیون را تولید میکنند. از نظر رزولوشنهای پشتیبانی شده، تلویزیونهای آنها از کمترین رزولوشن تا 8K متغیر هستند و تمام وضوح را تحت پوشش قرار میدهند. این معیار میزان تضاد بین روشنترین و تاریکترین نقطه تصویر را مشخص میکند.

نحوه ی اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

در این تلویزیون از 90 درصد صفحه نمایش برای نمایش تصویر استفاده می شود و در آن حاشیه صفحه نمایش کم می باشد. در این تلویزیون قابلیتی منحصر به فرد به نام BLE وجود دارد که می توان در زمانی که با بلوتوث به تلویزیون متصل و به اشتراک داده می پردازی از مصرف زیاد انرژی دستگاه جلوگیری می کند. صدای آن به طروف جلو انتشار می یابد و انگا دروتا دور کاربر را اسپیکر قرار گرفته است. البته نمی توان آن را سه بعدی در نظر گرفت اما چیزی کمتر از ویژگی 3 بعدی را ندارد. طراحی پایه کنار در کنار حاشیه کم صفحه نمایش می تواند جلوه ای زیبا را به تلویزیون ببخشد. در آن از DLNA برای انتقال بیشتر و سریعتر داده بین تلویزیون و گوشی های تلفن همراه استفاده شده است. صدای 20 وات در این تلویزیون متفاوت از هر تلویزیونی دیگر ارائه می شود. تلویزیون 49N5300 با سیستم عامل Smart Hub کاربر را به دنیار مجازی ارتباط می دهد. تلویزیون 49N5300 فراتر از حد و اندازه خود کیفیت صدا را دارد. در ان از دالبی دیجیتال پلاس برای بهرمندی از صدایی با کیفیت تر استفاده شده است. در آن از دو اسپیکر برای پخش صدا استفاده شده است اما آنچه برداشت می شود صدای بالا و با کیفیت است. اما سامسونگ جدا از آن از Bass Reflex و یا Downfiring استفاده می کند. در آن پورت های با طراحی مهندسی در پشت تلویزیون قرار دارند ک معمولا از شلوغی کابل ها اطراف تلویزیون جلوگیری می شود.

این پنلها کنتراست ضعیفتری دارند و به عنوان مثال رنگ مشکی را بیشتر خاکستری نمایش میدهند و به همین دلیل در تلویزیونها بیشتر پنل VA استفاده میشود. به دلیل همین فناوری در حالتی که تلویزیون OLED بخواهد تصویر مشکی رنگی را به نمایش دربیاورد تمام پیسکلها به حالت خاموش درمیآیند و دیگر نیازی به تولید این رنگ نیست. این یعنی در تلویزیونهای OLED رنگ مشکلی عمقی بینهایت دارد و کنتراست آن ۱ به بینهایت است. پس با اختلاف زیاد باید پنل OLED رنگ مشکی عمیقتری دارد و در پنلهای LED و QLED نیز مدل VA رنگ مشکی بهتری را نسبت به پنل IPS به نمایش درمیآورد. بازی کردن همیشه هم به تنهایی نیست و در بسیاری از مواقع شما میخواهید با یک یا چند نفر از دوستان خود به صورت گروهی بازی کنید. از آنجایی که پیکسلها پنلهای OLED به طور مجزا فعالیت میکنند همهی سوژهها با دقت بالایی به نمایش درمیآیند. البته زاویهی دید پنلهای IPS بسیار بهتر است و برتری این نوع پنل به حساب میآید.

تلویزیون در صورتی که از این قابلیت پشتیبانی کند صدایی بسیار فراگیرتر و همچنین بهتر را تولید میکند. اگر مکان قراگیری تلویزیون یک اتاق کاملا روشن باشد، باید به اندازهی کافی از میزان روشنایی تلویزیون خود اطمینان داشته باشید. بدون روشنایی کافی، نورهای برجستهی سفید و رنگی به ویژه برای تصاویر HDR به خوبی نمایش داده نمیشوند. به کمک این قابلیت شما احساس میکنید که فیلم یا بازی در خانه شما در حال اتفاق افتادن است و صدا به حالتی زنده و فراگیر پخش میشود. روشنایی تصویر ارتباط مستقیمی با وضوح و کنتراست دارد. در نهایت اگر استفاده معمولی از تلویزیون دارید نیاز به قابلیت Dolby Atmos یا خرید ساند بار و … وجود ندارد. اما اگر قصد دارید فضایی بسیار خاص و متفاوت را هنگام تماشای فیلم برای خود به وجود بیاورید حتما تلویزیونی خریداری کنید که از Dolby Atmos پشتیبانی کند یا یک ساند بار برای تلویزیون خود خریداری کنید. تلویزیونهایی که به اندازهی کافی روشن نیستند، غیر طبیعی و تاریک به نظر میرسند.

• ممکن است تلویزیون به صورت هوشمند اقدام به نمایش شبکههای وایرلس نکند. حالا تلویزیون شما به وایفای متصل شده است. با استفاده از وایرلس شما به راحتی میتوانید نسل جدید تلویزیونهای سونی را به اینترنت متصل کنید. • Access Point select مشاهده خواهید کرد. • اگر TV و Gatewat فقط تیک دارند باید مودم را مطابق روش قبل خاموش و مجددا راهاندازی کنید. برای آشنایی با مدلهای جدید الجی یا خرید تلویزیون به صفحهی تلویزیونهای هوشمند در سایت تکنولایت مراجعه کنید. مطابق دستورالعملی که در بخش تلویزیونهای سامسونگ بیان کردیم، ابتدا باید هاتاسپات گوشی خود را فعال نمائید و سپس مطابق دستورالعمل بالا مراحل اتصال تلویزیون ال جی به وای فای را طی کنید. فرق تلویزیون های QLED با OLED و LED کدام است؟ چگونه تلویزیون ال جی را به اینترنت وصل کنیم؟ • در پایان دکمهی Select روی کنترل را فشار دهید تا از برقراری اتصال تلویزیون با شبکهی وای فای مطمئن شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد