مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی بهترین تلویزیون های شیائومی در سال 2023

تلویزیون ٧۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1 75 – QLED

تلوزیون شیائومی 75 اینچ مدل MI TV Q1 تلوزیونی با کیفیت فوق العاده QLED 4K  با نمایشگر بیحد و حصر در کیفیتی فوق پیشرفته و تصویری روان در 120 هرتز با پشتیبانی MEMC برای درخشش رنگ در تصاویر تلوزیون و با کیفیت رو به تایید هر چه بیشتر میرساند . همچنین رنگها در وضوح کوانتوم ویژگی برتر را در تصویر به رخ میکشد .تلوزیون شیاومی 75 اینچ مدل MI TV Q1  دارای امکانات روز جهانی میباشد که دارای سیستم عامل اندروید 10 میباشد که در کاربرد برنامه های مجازی و نصب انها بر تلوزیون خود و استفاده اسان میتوان بهره مند شد . اینستاگرام محبوب امروزی و تلگرام و فیس بوک و تویتر که در راس برنامه های  کاربردی اجتماعی قرار دارند به اسانی  میتوان نصب کرد و بر روی صفحه ای 75 اینچی نمایان و تصاویر را به صورتی بی نظیر تماشا نمود .تلوزیون شیاومی 75 اینچ MI TV Q1 دارای مرورگر گوگل و مرکز کنترل میباشد . خانه هوشمند تلوزیون شیاومی و کنترلی اسان بر تلوزیون و امکاناتی نظیر بلوتوث و نصب باند و ساندبار و سینما خانواده به تلوزیون از ویژگیهای دیگر و کاربردی تلوزیون میباشد که در ارتقا صدا و تولید انرژی بعدیتی بیشتر برایمان فراهم مینماید.

نمایشگر 75 اینچ تلوزیون شیائومی 75 اینچ MI TV Q1  با صفحه نمایشی بزرگ و لذتی بی نظیر در تماشای تصاویر دلخواه و منتخب خود بر روی صفحه تلوزیون به ما میفهماند که تکنولوژی شیاومی برتر در نوع خود میباشد . طراحی و ساخت تلوزیون به گونه ای میباشد بدون حاشیه و هر چیزی که حواس از تماشا را پرت نماید ساخته شده و طرح گردیده است که اکنون در خدمت بشریت قرار دارد. تلوزیون شاومی MI TV Q1 75  اینچ دارای دید حماسی که در زنده بودن تصاویر و تطبیق احساس و فکر  ,حضور در تصویر را همگام میسازد . صفحه نمایش 75 اینچ مکمل طراحی سه طرفه بدون حاشیه است که به ما این امکان را میدهد بر روی عکس و تصویر تمرکز کنیم و از یک تجربه بصری لذت ببریم . سیستم بسیار عالی HDR قابلیت نمایش دادن تمامی جزئیات رنگ درون تصویر را دارد و بی شک بهترین تجربه را از دیدن هر گونه تصویر جدید را دارا می باشد.


نمایشگر QLED

شرکت شیاومی با استفاده از کیفیت تصویر QLED در تلوزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1  برای دستیابی در گستره کیفیت رنگ و درخشش تصویر و زنده بودن تصاویر و عکس استفاده نموده است . این کیفیت در وضوح رنگ و تفکیک رنگ سفید از قرمز و رنگهای جذاب دیگر باعث بالا رفتن سطح دید میگردد . کیفیت QLED  در تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1سایز 75 اینچ  در نقاطی کوانتومی دنیایی از رنگ راایجاد میکند که در هر نقطه از تلوزیون کیفیت برتر نمایان میکند . صفحه نمایش QLED از مواد QUANTUM DOT  استفاده میکند . کوانتوم برای وسعت رنگ و روشنایی تصاویر به کار میرود در هر نقطه از صفحه نمایش و تصاویررا به صورتی نشان میدهد که روشنتر و زنده تر و پر جنب و جوش و جذاب هستند .

تلویززیون زیبای Q1 شیائومی

تلوزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1  شیاومی میتواند 1.7میلیون رنگ را به نمایش دراورد . پشتیبانی از 1.7 میلیون رنگ باعث میشود که تصاویر و فیلم را به صورتی صاف و با جزییات کامل مشاهده کنیم و  قسمتهای تاریک را خالص و دقیق کند که باعث انتقال نرمتر تصویر میگردد . تصویری زنده یا تصویر پر زرق و وضوحی بالا را در این کیفیت QLED با پشتیبانیه 1.7 میلیون رنگ میتوان به راحتی تجربه کرد و زندگی نمود. حمایت از طیف وسیعی از رنگ در این حد , تلویزیون شیائومی بی شک دنیایی از رنگ را در اختیار بیننده قرار می دهد.

کیفیت رنگ تلویزیون 75 اینچ Q1:

شرکت تلویزیون شیائومی کیفیت 4K را بر صفحه نمایش 75 اینچ LED  خود تعبیه کرده است تا تصاویر را بر تلوزیون پخش نموده و مصرف کننده را هر چه بیشتر و تمامتر متقاعد کند . کیفیت و صفحه نمایش QLED با کیفیت 4K با قابلیت روزولیشن 2160 *3840 برای وضوح هر چه بیشتر در پیکسلهای ای تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1  فراهم میکند . تعداد 384 لامپ LED  در 192 نقطه جای گذاری شده است به صورتی که رنگ و کیفیت تصویر با بالاترین کنتراست نمایان میشود .نشان دادن رنگهای گرم در تصاویر تاریک که با هم همخانی کمی دارند به بالاترین کیفیت و شکل ممکن به نمایش در میاورد کیفیت 4K دیدن ریزترین جزییات را نمایان میسازد .

تصویر زیبای 4K تلویزیون Q1 شیائومی QLED:

سرعت تازه سازی در تلوزیون شیائومی 75 اینچ مدل MI TV Q1 در 120 هرتز میباشد که در روان سازیه تصاویر نقش زیبا و گسترده ایفا میکند . کیفیت تصاویر کم فریم را با استفاده از فناوری MEMC با افزودن فریم کیفیت محتوا را بهبود میبخشد . در هنگام تماشای ورزش یا فیلم یا سریالی مورد علاقه بهترین نتیجه و تجربه و همچنین کیفیت صاف تری بدست می اید .فناوری MEMC قابلیت پر کردن حفره های بین تصاویر را دارد که باعث هر چه بیشتر روان شدن تصاویر می گردد که به خصوص در تصاویر HDR و بازی های کنسول می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

فروش تلویزیون q1  شیائومی 75 اینچ - تصویر 4k

تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل Q1 با استفاده از وضوح و پیکسل بندی وسیع و استفاده از کیفیت تصویر 4 کی و همچنین دارا بودن ارزشی واقعی در 120 هرتز توانسته رویای تصاویر و فیلم دنیا و قرن 21 را بیش از پیش بهبود ببخشد . 120 هرتز قدرت در تازه سازی تصاویر با فناوری MEMC و افزودن فریم در تصاویر روان  کم فریم کیفیت محتوای تصویر و عکس را بهبود میبخشد . با دارا بودن این کیفیت میتوانید فیلمهای اکش و جذاب طبیعت و سریال و کانال نشنال جیوگرافیک را به صورت زنده و صاف و بدون هر گونه بی کیفیتی نگاه و لذت ببرید .

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 65

یکی از جذاب ترین مدل های تلویزیون های هوشمند که توسط برند شیائومی به بازار عرضه گشته است، مدل Mi LED TV 4S میباشد. این تلویزیون هوشمند که در سال 2021 معرفی شده، دارای ویژگی های بسیار جذابی می باشد که در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت:

طراحی ظاهری و نمایشگر

طراحی ظاهری زیبا و ظریف با همراهی دو پایه با ساختار متفاوت و کیفیت بالای ساخت در این مدل، نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌کند!

یکی از اصلی ترین فاکتورها در هنگام خرید تلویزیون های هوشمند، ابعاد و کیفیت نمایشگر آنهاست که سبب می‌شوند در اقیانوسی از تصاویر و ویدئوهای چشم‌گیر و دیدنی غرق شوید!

وجود یک صفحه نمایش تخت 65 اینچی که دارای کیفیت تصاویر Ultra HD بوده و رزولوشن فوق‌العاده 2160 * 3840 پیکسلی را برای شما به ارمغان می‌آورد، سبب می‌شود تا از تماشای برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود با این حجم از شفافیت و جزئیات، نهایت لذت را ببرید.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت نمایشگر این مدل، IPS می‌باشد. تلویزیون هایی که از این پنل یعنی IPS بهره برده‌اند، دارای زاویه دید گسترده بوده و سرعت پاسخگویی بالاتری دارند. به همین علت قیمت تمام شده این تلویزیون ها در مقایسه با تلویزیون های با پنل VA کمی بالاتر می‌باشد.

همچنین وجود امکانات پیشرفته و پیچیده و مصرف انرژی نسبتا پایین، از مزیت های پنل IPS به شمار می‌رود.

پردازنده و امکانات نرم افزاری:

از نظر سخت افزار پردازنده، این مدل دارای یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.0GHz و تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 می‌باشد که دارای گیرنده دیجیتال نیز می‌باشد.

امکانات نرم افزاری این مدل نیز بسیار هیجان انگیز است و تمام نیازهای شما را برای داشتن یک تلویزیون هوشمند و حرفه ای برآورده خواهد کرد. این مدل دارای رابط کاربری هوشمند و جذابی از نوع اندروید بوده و به شما امکان نصب بازی های اندرویدی جدید، برنامه ها و اپلیکیشن های دلخواه را خواهد داد.

وجود مرورگر اینترنت نیز یکی از جذابیت های تلویزیون های هوشمند است که قابلیت ساعت ها وبگردی و مشاهده برنامه های اینترنتی را با کیفیتی خارق‌العاده برای شما ایجاد می‌کند و تلویزیون هوشمند شما را به یک تلفن همراه با صفحه نمایش 65 اینچی و وضوع تصویر فوق‌العاده مبدل می‌کند!

یکی دیگر قابلیت های عالی که در این مدل وجود دارد، امکان SIMPLINK است. به کمک این قابلیت جدید قادر خواهید بود تا تمام دستگاه های متصل به تلویزیون هوشمند را از طریق کنترل از راه دور آن، هدایت کنید. به عنوان مثال می‌توانید پخش‌کننده DVD را روشن و خاموش کنید و یا پخش صدا را از اسپیکرهای خود تلویزیون به سینمای خانگی خود انتقال دهید و یا ... .

برای حفظ حریم خصوصی و محدود کردن استفاده اعضای خردسال خانواده از قابلیت‌های مختلف تلویزیون‌ های هوشمند، امکان قفل کودک تعبیه شده است و شما می‌توانید بازی‌ ها، اپلیکیشن ها و یا مرورگر اینترنت را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

ارتباطات و درگاه‌ها:

برای اتصال دستگاه های صوتی دیگر و یا هر ابزار مورد نیاز خود به این تلویزیون هوشمند شیائومی نگران نباشید. زیرا این مدل دارای 2 درگاه ورودی HDMI و 3 درگاه ورودی USB می‌باشد که امکان اتصال بی دردسر لپ‌تاپ، موس، فلش و ... را به تلویزیون فراهم می‌سازد.

همچنین می‌توانید از پورت شبکه (LAN) و ورودی آنتن تعبیه شده در این تلویزیون ها برای مقاصد دلخواه خود کمک بگیرید.

تلویزیون های هوشمند شما برای اتصال بی نهایت به فضای اینترنت همراهی می‌کنند و به همین علت دارای قابلیت اتصال بی سیم یا WIFI هستند و به سادگی امکان تماشای ویدئوها و فیلم های موجود در اینترنت و شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مدل Mi LED TV 4S برند شیائومی از نظر خروجی صدا نیز مانند بسیاری از برندهای مطرح دیگر پیشتاز بوده و خروجی صدای دیجیتال را به آنالوگ ترجیح داده است. همچنین خروجی صدای دیجیتال آن از نوع کواکسیال بوده و یک درگاه خروجی برای هدفون نیز در این مدل تعبیه گشته است.

یکی دیگر از قابلیت های پرطرفدار تلویزیون های هوشمند جدید، امکان اتصال بلوتوث است که روند انتقال فایل و یا دیگر استفاده های آن را فراهم کرده است. در کنار این‌ها وجود قابلیت بلوتوث، اتصال هدفون های بی سیم را امکان پذیر کرده و می‌توانید بدون هر گونه سر و صدای خارجی و مزاحمت، برنامه های جذاب را با کیفیت صدای عالی مشاهده نمایید.

و اما آخرین ویژگی جدیدترین مدل تلویزیون 65 اینچی شیائومی مدل 4s دارا بودن حافظه داخلی و رم است. این مدل دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت حافظه رم می‌باشد که امکان ضبط برنامه‌ های دلخواه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55

15 سپتامبر 2021 شیائومی از چند محصول جدیدش رونمایی کرد که Xiaomi TV Q1E یکی از آنها بود؛ این تلویزیون 55 اینچی شیائومی OLED نمی باشد اما با توجه به تکنولوژی ذرات کوانتومی، مانند تلویزیون Q1 75 اینچی در تولید رنگ های واقعی و زنده یکی از بهترین هاست. اگر قصد خرید تلویزیون 4K شیائومی دارید و یا بدنبال تلویزیون هوشمند شیائومی هستید در این بررسی تلویزیون جدید شیائومی با ما همراه باشید.

بررسی اجمالی

در این محصول یک پنل 4K کوانتومی با فریمی از آلومینیوم خاکستری مقاوم نگهداری شده که این پنل خارق العاده 97 از طیف DCI-P3 را در بر می گیرد. شما با خرید تلویزیون Q1E 55 شیائومی صاحب یک سینمای کامل می شوید چرا که 30 وات صدای فراگیر در این شاهکار در دسترس است که در 6 مسیر و دو کانال تولید می شود. درمورد امکانات این تلویزیون اندروید شیائومی و همچنین اتصالات باسیم و بیسیم نیز باید بگوییم که شیائومی همواره در هر بازه قیمتی بهترین بوده و هست.

طراحی و ساخت تلویزیون Q1E جدید شیائومی

کمپانی شیائومی اوج هنر خود را بکار گرفته تا شما تصویری بی حد و مرز داشته باشید؛ زمانی که این تلویزیون هوشمند شیائومی روشن است به سختی می توانید حاشیه ی پنل را تشخیص دهید. نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه با طراحی فوق باریک آلومینیوم خاکستری رنگ مقاوم اطراف پنل کوانتومی این شاهکار 55 اینچی محقق شده است. پایه های این تلویزیون نیز از آلیاژ فلزی با کیفیتی ساخته شده تا Xiaomi TV Q1E مانند یک شاهکار هنری در خانه ی شما باشد. طبق اعلام شیائومی این تلویزیون در حدود 14.5 کیلوگرم وزن دارد و با در نظر گرفتن پایه ها ابعادی حدود 1230×720 میلیمتر دارد و ضخامت آن هم در بیشترین نقطه به 7 سانتی متر می رسد. بخش پشتی این تلویزیون اما از پلاستیک فشرده ساخته شده که بر روی آن جای نصب پایه دیواری با استاندارد VESA و ابعاد 200×200 میلیمتر نیز دیده می شود. حاشیه پایینی این تلویزیون نیز میزبان لوگوی XIAOMI می باشد و اندکی نسبت به سه حاشیه دیگر ضخامت بیشتری دارد که باعث می شود زیبایی این آلیاژ زیبای برس خورده دوچندان شود.

صفحه نمایش تلویزیون Xiaomi Q1E55

و اما مهمترین بخش نقد و بررسی تلویزیون شیائومی، پخش پنل آن است چرا که شیائومی تمرکز خاصی روی این امر دارد و به خوبی می توان دید که کیفیت تصویری که تلویزیون های شیائومی ارائه می دهند در حد و اندازه ی تلویزیون های بسیار گران‌تر آنهاست؛ تلویزیون اندروید Q1E55 به یک پنل QLED (در پنل های QLED به لطف ذرات کوانتومی که در پنل وجود دارد، رنگ ها زنده تر و واقعی تر می باشند) مجهز شده که در رزولوشن 3840×2160 یا همان 4K خودمان، جدا شده است. خب وقت آن رسیده که بیشتر از جزئیات این پنل خارق العاده بگوییم پس خودتان را آماده کنید تا با کلکسیونی کم نظیر از گزینه های تصویر این تلویزیون جدید شیائومی رو برو شوید.

پنل Q1E شیائومی از نوع 10 بیتی (8+FRC) می باشد و توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ دارد. این پنل در حدود 178 درجه زاویه دید افقی و عمودی دارد و از قابلیت هایی نظیر HDR10، HDR10+، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. در مورد رنگ ها اما باز هم با یک رده بالا طرف هستیم چرا که صحبت هایی مبنی بر پوشش 103 درصدی طیف رنگی NTSC و پوشش 97 درصدی طیف DCI-P3 شده که همگی مستند می باشند که شگفتی پنل QLED این تلویزیون را تکمیل می کنند.

تلویزیون شیائومی بررسی

بک لایت این پنل از نوع Direct LED و Full Array Dimming می باشد و روشنایی این پنل نیز در حدود 400 نیتس اعلام شده که به صورت peak به چیزی 1000 نیتس هم می رسد. کنتراست تصاویر نیز در Q1E55 شیائومی نسبت 1:10000 دارد که نقطه قوت بزرگی در کارنامه این تلویزیون می باشد. نرخ نوسازی این تلویزیون با توجه به رده قیمتی و کاربری ای که دارد 60 هرتز می باشد که کاملا مناسب است خصوصا زمانی که این 60 هرتز با قابلیت جذاب MEMC همراه شده باشد (MEMC مخفف Motion Estimation, Motion Compensation می باشد و کمک می کند تا هنگام نمایش تصاویر سریع، فیلم های اکشن و یا ورزش ها، تصاویری با تاری کمتری داشته باشیم و به نوعی نرخ نوسازی را بهبود می بخشد از این تکنولوژی در تلفن های هوشمند برخی از کمپانی های بزرگ همانند گوشی Mi 11 شیائومی استفاده شده است).

سخت افزار و سیستم عامل تلویزیون Q1E55 شیائومی

اندروید هوشمندانه ترین انتخاب برای یک تلویزیون اسمارت 55 اینچی می باشد؛ شیائومی از ابتدا تلویزیون هایش را با اندروید راهی بازار می کرد که این امر باعث شده تا کاربران زیادی تمایل به داشتن یک تلویزیون اندروید شیائومی داشته باشند. سیستم عامل اندروید دنیایی از اپلیکیشن های رایگان و فوق العاده را به کاربران می دهد و به این قابلیت جذاب باید دستیار صوتی گوگل را نیز اضافه کرد چرا که با داشتن یک تلویزیون شیائومی، کافیست به کنترل دستور دهید تا به دستور شما بوسیله دستیار گوگل عمل شود.

پشتیبانی تلویزیون شیائومی

شیائومی Q1E به اخرین نسخه از اندروید تی وی یعنی نسل 10 این سیستم عامل جهانی و محبوب مجهز شده است. قطعا برای شما هم جای سوال است که، این سیستم عامل با چه سخت افزاری ساپورت می شود؟ شیائومی در این تلویزیون 4K از چیپست Mediatek 9611 استفاده کرده که این چیپست چهار هسته کورتکس A55 دارد و از تراشه ی گرافیکی ARM Mali G52 تغذیه می کند. به این مجموعه 2 گیگابایت حافظه ی RAM و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز اضافه کنید.

تراشه ی 9611 مدیاتک بر روی چند مدل دیگر از تلوزیون های شیائومی نیز بکار گرفته شده و مدتی است که قدرت خود را به همه ثابت کرده است پس از بابت قدرت آن خیالتان جمع باشد (بسیاری از کمپانی ها حتی نام کمپانی سازنده را مخفی می کنند اما شیائومی با صداقتی مثال زدنی درباره ی سازنده ی تراشه و نام کامل آن صحبت می کند چرا که به قدرت این چیپست، برای استفاده در یک تلویزیون هوشمند، ایمان دارد). مهندسان کمپانی شیائومی در این تلویزیون از 32 گیگابایت فضا برای نصب برنامه و ذخیره سازی اطلاعات استفاده کرده اند که فضای قابل توجه و زیادی می باشد؛ ما با کمتر تلویزیونی در این رده، با این ظرفیت بالا برخورد داشتیم. به لطف این چیپست قدرتمند هر اپلیکیشنی (بازی، پخش موسیقی و...) با نهایت سرعت برای شما اجرا می شود و به یمن حضور سیستم عامل محبوب اندروید شما به دریای بی کرانی از فیلم های سینمایی و محتوای آموزشی و... به سادگی دسترس خواهید داشت. این وجه تمایز یک تلویزیون هوشمند شیائومی می باشد.

راه های اتصال به Q1E درخشان

3 درگاه HDMI داریم که یکی از آنها قابلیت eARC و ALLM (درگاه eARC که از ALLM پشتیبانی می کند نسخه 2.1 می باشد و برای مصارف گیمینگ ورودی فوق العاده ای خواهد بود، دو درگاه HDMI دیگر اما از نسل 2 می باشند) دارد. پورت های USB این تلویزیون دو عدد می باشند که هردو نسل 2.0 اما از نوع پرسرعت می باشند. یک خروجی صدای اپتیکال نیز در نظر گرفته شده تا برای اتصال به سیستم های صوتی دست شما باز باشد. از دیگر خروجی های این تلویزیون زیبای 55 اینچی می توان به درگاه AV، اسلات Cl ، درگاه LAN و یک خروجی جک 3.5 میلیمتری هدست اشاره کرد همچنین تیونر هایی که این تلویزیون ساپورت می کند DVB-T2/C و DVB-S2 می باشند.

خب تا این بخش دیدیم که روی برد این تلویزیون جذاب و دوست داشتنی، مجموعه ای از بهترین اتصالات روز دنیا قرار گرفته تا هر کاربری را راضی نگه دارد. درمورد اتصال های بیسیم نیز دو رکن اصلی اتصال بیسیم این روز های دنیا در این تلویزیون نهادینه شده که یکی از آنها بلوتوث کم خطر و جذابی است که سالهاست با آن خاطره داریم و شیائومی در تلویزیون 55 اینچی 4K جدید خود از نسل 5.0 آن استفاده کرده است و دیگری نیز وای فای نسل 5 می باشد که فرکانسی از 2.4 تا 5 گیگاهرتز در بر می گیرد و برای یک تلویزیون کاملا کافی و مناسب است. نا گفته نماند که کروم کست نیز با کیفیت تصویر و صدای بالایی در این تلویزیون فراهم شده تا بی هیچ دغدغه ای به راحتی گوشی خود را به تلوزیون وصل کنید.

با Q1E55 سینما را به خانه بیاور

یکی از موارد جذاب و هیجان انگیزی که در نقد و بررسی این تلویزیون شیائومی باید به آن اشاره کنیم سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون می باشد؛ شیائومی در دوکانال 15 واتی (مجموعا 30 وات) و در 6 خروجی (2 تیوتر و 4 ووفر) و با بهره گیری از قابلیت های Dolby Audio و DTS توانسته صدایی فراگیر تولید کند تا هنگام تماشای فیلم ها غرق شوید و هر بیننده ای از دیدن کیفیت تصویر و صدای این تلویزیون میخکوب شود.

کنترل معروف بلوتوثی شیائومی

تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی مدل Q1E نیز درست مثل مدل های قبلی از کنترل بلوتوثی خوشدست و دوست داشتنی ای دستور می گیرد که روی لبه ی آن میکروفون قرار گرفته تا با دستیار صوتی Google Assistant تجربه ای تکرار نشدنی برای شما رقم بخورد. راستی با بلوتوث نسخه 5.0 این کنترل حتی از پشت دیوار اتاق نیز عمل می کند تا مثل تلویزیون های آنالوگ بدنبال led گیرنده تلویزیون نباشید و از هر جایی به تلویزیون دستور بدهید.

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55

 

Mi TV 4X آخرین پیشنهاد شیائومی است که با مجموعه ای از ویژگی های واقعاً فریبنده ارائه می شود. این غول 65 اینچی برای اولین بار از این برند، دارای صفحه نمایش 4K HDR 10بیتی با WCG است که با باز تولید رنگ دقیق، هر تصویری را زنده می کند. عملکرد تصویری واضح با کیفیت صدای قوی ارائه شده توسط بلندگوهای 20 واتی Dolby™+ DTS-HD® مطابقت دارد.

موتور تصویر Vivid به نمایشگر فوق‌العاده روشن تلویزیون، کمک می‌کند، تا تصاویر بی‌خطر حتی در اتاق‌هایی با نور کم داشته باشید.

این تلویزیون با طراحی زیبا با شیشه و فلز، نقطه کانونی زیبایی را در هر فضایی ایجاد می کند. همچنین محتوای جدید هیجان‌انگیز از جمله Netflix، Amazon Prime Video و Hungama ترکیب PatchWall جدید را زیباتر کرده است.

امکانات:

– تصاویر واقعی بی بدیل هر بار بر روی صفحه نمایش 4K HDR10 ارائه می شود

– ویژگی طیف رنگی گسترده، 88٪ از فضای رنگی NTSC را برای یک تجربه مشاهده واقعی بازتولید می کند.

– RealityFlow با تراشه MEMC یکپارچه تصاویری بدون وقفه بدون تاری ایجاد می کند.

– بلندگوهای 20 واتی مجهز به Dolby™+ DTS-HD® صدای شفاف و غنی را برای بازی‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر ارائه می‌کنند.

– PatchWall با بیش از 700000 ساعت محتوا، یک تم جدید و چشمگیر و مجموعه ای عظیم از عناوین 4K ارائه می شود.

– ناوبری بصری و زرادخانه ای از ویژگی های هوشمند با اضافه شدن Android TV™ + Google Assistant ارائه می شود

– حالت ذخیره داده به شما امکان می دهد تا 3 برابر بیشتر محتوای ویدیویی را پخش کنید، محتواهای مولتی مدیا را از تلفن خود در تلویزیون مشاهده کنید و محتوا را به راحتی پخش کنید.

– کنترل از راه دور کاملاً جدید امکان استفاده آسان و باز طراحی ارگونومیک را فراهم می کند

– این تلویزیون که با استفاده از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است، یک خیره کننده واقعی است

کیفیت تصویر

صفحه نمایش با استفاده از موتور تصویر Vivid، دقت رنگ و شادابی رنگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. 4K HDR تصاویر واقعی را با کنتراست بی‌نهایت، درخشندگی قدرتمند و رندر رنگی بی‌نظیر بازسازی می‌کند.

بیش از یک میلیارد رنگ

با وسعت رنگ گسترده ای که بیش از 88 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد، تصاویر روی صفحه واقعا زنده می شوند. با قابلیت بازآفرینی بیش از یک میلیارد رنگ، می‌توانید واقعاً از تنوع رنگ‌های مرتب شده در محتوای خود لذت ببرید.

معرفی RealityFlow

Mi TV 4X با ادغام یک تراشه MEMC، رندر بدون تاری را ارائه می دهد

عملکرد بسیار پرسرعت برای پخش‌های ورزشی، بازی‌ها و موارد دیگر از ویژگیهای RealityFlow می باشد.

پنلIPS  10بیتی فوق‌العاده روشن ال‌جی و موتور تصویر زنده (VPE) و فناوری پردازش تصویر داخلی شیائومی، با هم رنگ‌های استثنایی، عمق قابل توجه و کنتراست‌های عمیق‌تر را ارائه می‌کنند.

الگوریتم‌های نرم‌افزاری اختصاصی و تغییرات سخت‌افزاری قلب موتور VPE این تلویزیون را تشکیل می‌دهند و تصاویر واقعی و استثنایی را ارائه می‌دهند.

صدای سینمایی

Mi LED TV 4X دارای چهار بلندگو  با طراحی جدید بلندگوی باریک است.

4 درایور صوتی قدرتمند به ارائه یک تجربه صوتی فراگیر درست در خانه کمک می کند.

ووفر باریک 2.25 اینچی

توییتر باند 13 در 26 میلی متر

پورت تقویت Base

مجموعه گسترده ای از محتوای 4K

PatchWall جدید و بهبود یافته با گزینه های محتوای زیادی برای کل خانواده ارائه می شود. مجموعه جدید و هیجان انگیز شرکای محتوا شامل Amazon Prime Video، Netflix، YouTube، Hungama و غیره است.

ویژگی های برتر

همه پیشرفت‌های جدید رابط کاربری، انیمیشن تمیزتر، فونت جدید و پیمایش افقی که کشف محتوا و پیمایش را بصری می‌کند.

صفحه ورزشی طراحی شده توسط Hotstar: تجربه بازی با یک کلیک

اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان

مدیریت هوشمند: محتوای پرطرفدار و مرتبط را در PatchWall پیدا کنید

جستجوی جهانی: محتوا را در همه برنامه‌های OTT در PatchWall جستجو کنید.با یک کلیک به محتوا دسترسی پیدا کنید

Mi TV 4X با اندروید پای 9.0 عرضه می شود. این سیستم عامل با کیفیت و ویژگیهای جدید ارائه شده است؛ پیشرفت ها از نظر ناوبری، رابط بصری دلپذیر و کنترل های ساده شده، از جمله این موارد هستند.

صرفه جویی مصرف داده (اینترنت)

با حالت صرفه جویی در داده، به جای تلفن، فیلم ها را در تلویزیون پخش کنید. این پیشرفت کلیدی در Mi TV 4X به شما امکان می دهد تا 3 برابر بیشتر محتوای ویدیویی را بدون نگرانی در مورد مصرف اینترنت تماشا کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید محتواهای مختلف را از تلفن خود در تلویزیون مشاهده کنید.

دستیار گوگل

تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی مدل 4X اندرویدی دارای دستیار گوگل است که به شما امکان می دهد تعدادی از کارها را به سادگی با صدای خود انجام دهید:

پخش محتوا

مطالب را کشف کنید

دریافت پاسخ

دستگاه های خانه را کنترل کنید

Mi TV 4X استاندارد جدیدی را از نظر طراحی با بافت جذاب و درگیر کننده، بدنه فلزی صیقل خورده خود، همراه با پلاستیک های نرم ایجاد می کند که مرکز عالی اتاق نشیمن شما را ایجاد می کند.

ویژه گیهای شاخص تلویزیون Mi TV 4X 65″:

سی پی یو 64 بیت چهار هسته ای A55

2 گیگابایت رم

16 گیگابایت فضای ذخیره سازی

پورت های متعدد

ریموت کنترل کاملا جدید

Mi Remote *کاملاً جدید به صورت ارگونومیک طراحی شده است و برای راحتی بی نظیر مشتری می توان آن را با صدا کنترل کرد.

کوکتل لیفت پوست مزولایک MESOLIKE مدل +LIFT

کوکتل لیفت پوست مزولایک MESOLIKE مدل +LIFT

cocktail hydrationLIFT درمان نهایی لیفتینگ از طریق فاکتورهای رشد و پپتایدها میباشد. پپتایدها و فاکتورهای رشد به عنوان ترکیبات اصلی این محصول هستند که دارای تأثیرات مختلفی شامل خنثی کردن رادیکالهای آزاد، تحریک سلولی، ضد چین و چروک، استحکام پوست، بهبود سنتز کلاژن و شفاف سازی پوست میباشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید … LIFT درمان نهایی لیفتینگ از طریق فاکتورهای رشد و پپتایدها میباشد. پپتایدها و فاکتورهای رشد به عنوان ترکیبات اصلی این محصول هستند که دارای تأثیرات مختلفی شامل خنثی کردن رادیکالهای آزاد، تحریک سلولی، ضد چین و چروک، استحکام پوست، بهبود سنتز کلاژن و شفاف سازی پوست میباشد. همچنین کوکتل لیفت علاوه بر استحکام پوست دارای اثر پر کنندگی به وسیله هیالورونیک اسید میباشد. پوستهای پیر را با جوان سازی شدید صورت، لیفت و احیای صورت مقابله می کند. کوکتل ضد آکنه و منافذ فیوژن این ماده حاوی اسید هیالورونیک، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونانهای معمولی است که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل میکند.

  • حاوی آنتی اکسیدان
  • شرکت سازنده مزو فیوژن
  • ویتامین سی
  • Brightening antiacne ؛ رفع جای جوش ، آکنه ، روشن کننده و ضدلک
  • افرادی که از سابقه ی حساسیت های دارویی برخوردارند

کوکتل مزوتراپیاین کوکتل انواع عارضههای پوستی را بهبود میبخشد و به درمان پوست بیمار کمک چشمگیری میکند. نوعی دیگر از کوکتل وجود دارد که باعث لیفت صورت میشود. این کوکتل وظیفه از بین بردن چین و چروکهای صورت و سفت کردن پوست را دارد. هیالورونیک اسید موادی است که در این کوکتل به کار برده شده است و باعث رطوبت رسانی به پوست هم میشود. عارضههای پوستی میتواند عاملهای مختلفی داشته باشد، که حاصل از خوردن مواد خوراکی و یا شرایط آب و هوایی بوده است. این کوکتلها باعث میشوند تا این عوارض از بین بروند و یا به مقدار بسیار زیادی کوکتل مزوتراپی مو فیوژن کاهش پیدا کنند. برخی از پوستها به دلیل عوارض مصرف دارو و یا بیماریهایی مانند سرخک دارای چالههایی روی صورت هستند، که باعث نارضایتی آنها میشود. استفاده از کوکتلهای مناسب میتواند به پر شدن این چالههای پوستی کمک کند و ناهمواریهای سطح پوست را از بین میبرد. لازم است تا کمی هم به عملکرد کلاژن در پوست صورت بپردازیم.

کوکتل جوانسازی

از طرفی دیگر بسیاری از انواع ریزش مو در اثر عدم تعادل هورمونی بدن رخ می دهد. عمل مزوتراپی مو تعادل هورمنی را در اطراف فولیکول مو بهبود می بخشد. کوکتل مو شامل یکسری از مواد مغذی موثر بر رشد در فازهای مختلف رشد مو است. این مواد با تاثیر مستقیم بر شبکه مویرگی اطراف فولیکول مو، بر تقویت ریشه مو تاثیرگذارند. موادی از قبیل ویتامین های گروه ب، هورمون ها، آنزیم های تاثیرگذار بر رشد مو و غیره در ترکیبات کوکتل مو قرار دارند. این مواد با تاثیر مستقیم بر ریشه مو در بازسازی و تقویت آن دخیل هستند. در مراکزی که مزوتراپی مو صورت می گیرد این کوکتل بر حسب نیاز فرد تزریق می شود. به دلیل حساسیت بالای پوست و مو سپردن درمان این دو بخش مهم از بدن به دست افراد کارنابلد کار بسیار نادرستی است. انجام هر فعالیتی که بر روی پوست و مو با هدف درمان و پیشگیری می بایست توسط شخصی دوره دیده انجام پذیرد.

با وجود تحقیقاتی که در مورد استفاده و اثربخشی مزوتراپی مو در چند سال اخیر شده است، این روش درمانی بسیار محبوب واقع شده. با کاهش آی بگ چشم، خطوط تیره و چین و چروک، کانتور چشم را بهبود می بخشد. کانتور چشم در یک محصول پاسخ می دهد و از همه نگرانی ها برای این ناحیه حساس جلوگیری می کند: آی بگ دور چشم، سیاهی دور چشم، چین و چروک، شلی و خشکی. نیازی نیست بیشتر به دنبال راه حل نهایی باشید. پپتیدها و هیالورونیک اسید باعث تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک می شوند. کافئین از بین بردن مایعات و رنگدانه های خونی که مسئول رنگ دایره تیره هستند را فعال می کند و همچنین در کاهش التهاب موضعی عمل می کند. سیلیس ارگانیک و ویتامین C ماتریکس پوستی را برای سفت شدن پوست بازسازی می کند. یک هم افزایی منحصر به فرد برای دستیابی به یک خط چشم زیبا و روشن.

عصاره گیاهان: شاه بلوط، ترشیوژن، سباریل، جینسینگ عصارههای گیاهی هستند که باعث افزایش جریان خون میشوند. ویتامینها: بدن ما به ظور متوسط به 13 ویتامین نیاز دارد؛ ویتامینهایی که در رشد و تقویت مو تاثیر بیشتری میگذارند از جمله بیوتین، ب ۵ و ویتامین ث هستند. پروتئین و اسید آمینه: بیشترین ماده تشکیل دهنده پوست، مو و ناخن از پروتئین کراتین تشکیل شده است. شرکت های اسپانیا و امریکا در این زمینه با هم در حال رقابت هستند. به این معنی است که بالاترین کیفیت کوکتلهای مزوتراپی در نزد این دو کشور تولید میشوند، ولی اکنون در کشورهای کره و ترکیه و… نیز این محصول تولید میشود. این کوکتل ساخت کشور اسپانیا در درمان ریزش مو و تقویت موها تاثیر بسیار زیادی دارد. F-HAIR MEN در درمان آلوپسی آندروژنیک، شوره سر، افزایش ضخامت ساقه مو و تقویت پوست سر عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر دچار ریزش مو هستید، موهای خشک و شکننده دارید از این کوکتل مزوتراپی استفاده کنید.

کوکتل مزوتراپیقیمت مزوتراپی مو چه قدر است؟ قیمت مزوتراپی مو بسته به علت درمان محل تحت نظر و سرم استفاده شده متغیر است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مزوتراپی و اطلاع از شرایط، هزینه و قیمت مزوتراپی به کلینیک زیبایی آنیل یکی از معتبرترین کلینیک زیبایی در غرب تهران مراجعه کنید. هم چنین شما می توانید از مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنیل بهره مند شوید. آیا مزوتراپی مو درد دارد؟ خیر مزوتراپی معمولا باعث درد نمی شود. سوزن های مزوتراپی بسیار نازک هستند. علاوه بر این در محلول تزریقی شما بی حسی هم استفاده می شود. در صورتی که شما با سوزن مشکل داشته باشید، اجرای مزوتراپی بدون آن هم امکان پذیر است. البته روش بدون سوزن اثرات ضعیف تری از شیوه اصلی آن داراست. همانند دیگر روشهای درمانی در حوزه سلامت و زیبایی، مزوتراپی مو نیز کاندیدهای مناسب خود را دارد. ما در ذیل به برخی از مواردی که مزوتراپی بهترین راه حل برای آنها است، اشاره می کنیم.

  • اصلاح خطوط پیشانی
  • ترمیم کننده قوی پوست
  • مواد مزوتراپی درمان سیاهی و کبودی زیر چشم
  • مزوتراپی مو
  • دوره نقاهت آن کوتاه می باشد

کوکتل میکرونیدلینگ که برای مو طراحی شده است می تواند گردش خون در مویرگ های مو را افزایش داده و همین امر موهای شما را بسیار زیباتر می سازد. تعداد استفاده از این کوکتل بستگی به حجم موهای شما دارد که خودتان باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل ها که برای درمان عارضه های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، کوکتل هایی می باشد که جای جوش و را از بین می برد. در واقع شما باید بدانید این نمونه از کوکتل ها کاربرد بسیار زیادی دارند و به عنوان مهمترین کوکتل های درمانی شناخته می شود. سنتلا آسیاتیکا از جمله مهمترین و اصلی ترین موادی است که درون این کوکتل قرار دارد. شما برای دو دوره درمان می توانید از این کوکتل ها استفاده بهینه ای داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل میکرونیدلینگ که جهت درمان سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرد این کوکتل ها می باشد. شما باید بدانید که استفاده از این کوکتل توانایی این را دارد که چربی ها را حل کند و آنها را از بین ببرد. همچنین هر یک از سلولیت هایی که زیبایی پوست شما را از بین برده است به بهترین نحو ممکن درمان می کند. کافئین یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این کوکتل می باشد که روی درمان سلولیت ها نقش مهمی را بر عهده دارد و به بهبودی بدن کمک می کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کوکتل ضد آکنه ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

منبع: beautylovely 

معرفی انواع کوکتل های مزوتراپی

راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع کوکتل جوانسازی است

cocktail hydrationاز پنج ماده کاملا مخلوط ساخته شده که ترکیبات آن باعث کاهش چین و چروک و خطوط ها، کم کردن لکه های پیری و سفت شدن قیمت کوکتل ضد التهاب و قرمزی فیوژن پوست میشود. کوکتل جوانساز bcn توانسته نیازهای زیادی از مشکلات پوستی را برطرف کند. یکی از خواص این کوکتل این است که میتواند کهولت پوست که به دلیل عواملی مانند نور خورشید، تغذیه نامناسب و یا عوامل وراثتی به وجود آماده را برطرف کند و به سلامت پوست شما کمک کند. یکی از قدرت های کوکتل جوانساز این است که در آن ویتامین هایی به کار رفته که باعث روشن تر شدن پوست شما میشود. اگر شماهم مشتاق به خرید انواع کوکتل به خصوص کوکتل جوانساز bcn شدهاید، میتوانید با مراجعه به سایت حیان طب آن را تهیه کرده و استفاده کنید. یکی از فواید استفاده از این کوکتل آبرسانی آن به پوست است که باعث نشاط بیشتر پوست و همچنین افزایش بازسازی سلول های پوستی میشود. کوکتل جوانساز با حجم ۱۰ میل وارد بازار شد که هر ویال آن ۵ الی ۱۰ است.البته تاثیرات آن به پوستی که تحت درمان هست هم بستگی  قیمت کوکتل مو  فیوژن دارد.

  • پوست را لیفت می کند
  • رفع افتادگی پوست و بدن و صورت
  • ویتامین B2 ،B5، B6، C
  • حذف چربی و سلولیت در ناحیه

cocktail hydrationبهترین کوکتل مزوتراپی موضوع این مطلب آموزشی در مورد کوکتل مزوتراپی است. اگر بدنبال مرکز معتبر فروش بهترین کوکتل مزوتراپی هستید، می توانید با کارشناس فروش بهترین کوکتل مزوتراپی گروه بازرگانی ما تماس بگیرید تا بتوانید خرید بهترین کوکتل مزوتراپی را براحتی انجام دهید. بهترین کوکتل مزوتراپی موضوع این مطلب آموزشی در مورد کوکتل مزوتراپی است. اگر بدنبال مرکز معتبر فروش بهترین کوکتل مزوتراپی هستید، می توانید با کارشناس فروش بهترین کوکتل مزوتراپی گروه بازرگانی ما تماس بگیرید تا بتوانید خرید بهترین کوکتل مزوتراپی را براحتی انجام دهید. مواد مزوتراپی به منظور بهبود و برطرف کردن همه ی انواع ضایعات و عیوب کارایی و کاربرد نخواهد داشت. اصولاً این تکنیک شکلی از راه های تزریقی کوکتل های پیشرفته و تخصصی دارویی بوده و لازم است از تزریق دارویی به منظور برجسته سازی و حجم دهی به بافت و عضوهای صورت و بدن تفکیک گردد. مزوتراپی یک درمان زیبایی پزشکی تازه می باشد. بهترین کوکتل مزوتراپی ؛ مزوتراپی یکی از راهکارهای درمانی ابتکاری است که در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند.

این تکنیک به دوره ی ریکاوری یا نقاهت نیازی ندارد و بدون درد و خونریزی انجام می شود. مراقبت های تخصصی خاصی بعد از انجام این عمل توصیه نشده است. چه کسانی نباید مزوتراپی کنند؟ همانطور که گفتیم مزوتراپی (mesotherapy) یک درمان غیر جراحی می باشد که در دسته درمان های زیبایی قرار دارد. هدف از انجام این تکنیک رفع مشکلات پوست و مو است در سال های اخیر این تکنیک به عنوانی روشی موثر برای درمان لاغری موضعی به کار گرفته شده است. کسانی که از قرص راکوتان برای درمان جوش های پوستی استفاده می کنند. افرادی که تحت درمان با لیزر هستند. افرادی که تحت درمان با شیمی درمانی و پرتو درمانی هستند. کسانی که که اشعه درمانی کرده اند. بیمارانی که دارای سرطان های پیشرفته هستند. افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند. آیا مزوتراپی درد و عوارض دارد؟ بعد از انجام هر تکنیک درمانی عوارض و خطرات احتمالی ممکن است بروز کنند. در روش درمانی مزوتراپی هم شاهد عوارض خفیف و موقتی خواهیم بود که ممکن است در محل تزریق بروز کنند.

چگونه کوکتل لیفت خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

کوکتل لیفتآیا بعد از درمان­های میکرونیدلینگ نیاز به استراحت است؟ معمولاً نیازی به استراحت نیست، اما ممکن است در طول 12 تا 48 ساعت پس از درمان، صورت شما قرمز شود. بیشتر افراد، بلافاصله پس از درمان می­توانند به فعالیت­های عادی روزانه خود بازگردند. بعد از درمان باید انتظار چه چیزی را داشته باشم؟ روز اول: اریتم و قرمزی که شدت آن به تهاجمی بودن درمان انجام شده و نوع پوست بیمار بستگی دارد. روز دوم: رنگ قرمز یا صورتی پوست که شبیه به آفتاب سوختگی متوسط است و ممکن است کمی تورم قابل توجه نیز در روز دوم وجود داشته باشد. روز سوم: پوست به سرعت به رنگ عادی خود باز می­گردد اما ممکن است همچنان رنگ صورتی را حفظ کند. هر سال چه تعداد درمان می­توانم انجام دهم؟ به طور میانگین 8-4 مرتبه میکرونیدلینگ با کوکتل های مزوتراپی در سال توصیه می­شود زیرا نتایج حاصل از آن ماندگاری طولانی دارند. چه مدت بعد از تزریق فیلر می­توانم درمان میکرونیدلینگ را انجام دهم؟

کوکتل آبرسان برای مبتدی‌ها و همه دیگران

کوکتل آبرسانهمه ما میدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. داشتن یک رژیم غذایی مناسب که حاوی آنتی اکسیدان و چربیهای سالم باشد. نوشیدن آب فراوان طی روز که آبرسانی به پوست و دفع سموم از بدن را انجام میدهد. استفاده از یک کرم باکیفیت و سفت کننده پوست که حاوی رتینوئیدها، ویتامین E و ویتامین C باشد. مصرف روزانه کرم ضد آفتاب که SPF مناسبی داشته باشد. ورزش کردن، به اندازه کافی خوابیدن، کاهش استرس، ترک سیگار و الکل را فراموش نکنید. عادتهایی مثل اخم کردن و آدامس جویدن که باعث افتادگی پوست میشوند را کنار بگذارید. اگر هم برای پیشگیری خیلی دیر شده است، اصلاً نگران نباشید. راههایی مثل استفاده از امواج رادیوفرکانس و اولتراسوند برای تحریک کلاژنسازی و جوانسازی پوست وجود دارد. اما یک روش جدید برای درمان افتادگی پوست، مزوتراپی سفت کننده پوست است که با تزریق ماده مزو زیر پوست، کلاژنسازی را تقویت میکند. انتخاب مزو اهمیت زیادی در نتیجه مزوتراپی دارد.

  • کاربرد مغذی و عوامل هیدراسیون فعال
  • کاهش فرآیند اکسیداسیون
  • نرم کننده و شفاف کننده پوست
  • کنترل چربی پوست
  • Dimethylsilanediol salicylate (سیلیکون ارگانیک) 1,4%
  • ساخت کشور کره
  • مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، روی، مس و منیزیم
  • بیماران دیابتی که مجبور به استفاده از انسولین هستند

وقتی از مزوتراپی اطراف چشم استفاده می شود در واقع هیالورونیک اسیدی که تزریق می گردد سبب رفع سیاهی، چین و چروک و پف نیز می گردد در نتیجه خستگی در چشم ها رفع می شود. اگر قصد خرید بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم را دارید، می توانید با کارشناس فروش مزو دور چشم گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید و یا در واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناس فروش مزو دور چشم با توجه به نیازهای شما ، بهترین پیشنهاد را به شما خواهند داد. کوکتل مزو شامل تمام مواد میانی در چرخه Krebs است. DMAE و کارنوزین ، که هر دو به دلیل خاصیت سفت کنندگی و تقویت کنندگی شناخته شده اند ، قسمت اصلی انرژی بخش اکسیداسیون هوازی هستند. MESO EYE LIFT عملکردهای آنزیمی نسبی میتوکندری را که به عنوان نیروگاه سلول عمل می کنند ، تحریک و فعال می کند. این موانع موجود در شروع سلول اسید فاز لاکتیک را از بین می برد.

کوکتل جوانسازی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دارید، می توانید با ما در صفحه بیوتی لاولی تماس بگیرید.