مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله تکنولوژی گویا آی‌ تی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

کوکتل لیفت پوست مزولایک MESOLIKE مدل +LIFT

کوکتل لیفت پوست مزولایک MESOLIKE مدل +LIFT

cocktail hydrationLIFT درمان نهایی لیفتینگ از طریق فاکتورهای رشد و پپتایدها میباشد. پپتایدها و فاکتورهای رشد به عنوان ترکیبات اصلی این محصول هستند که دارای تأثیرات مختلفی شامل خنثی کردن رادیکالهای آزاد، تحریک سلولی، ضد چین و چروک، استحکام پوست، بهبود سنتز کلاژن و شفاف سازی پوست میباشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید … LIFT درمان نهایی لیفتینگ از طریق فاکتورهای رشد و پپتایدها میباشد. پپتایدها و فاکتورهای رشد به عنوان ترکیبات اصلی این محصول هستند که دارای تأثیرات مختلفی شامل خنثی کردن رادیکالهای آزاد، تحریک سلولی، ضد چین و چروک، استحکام پوست، بهبود سنتز کلاژن و شفاف سازی پوست میباشد. همچنین کوکتل لیفت علاوه بر استحکام پوست دارای اثر پر کنندگی به وسیله هیالورونیک اسید میباشد. پوستهای پیر را با جوان سازی شدید صورت، لیفت و احیای صورت مقابله می کند. کوکتل ضد آکنه و منافذ فیوژن این ماده حاوی اسید هیالورونیک، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونانهای معمولی است که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل میکند.

  • حاوی آنتی اکسیدان
  • شرکت سازنده مزو فیوژن
  • ویتامین سی
  • Brightening antiacne ؛ رفع جای جوش ، آکنه ، روشن کننده و ضدلک
  • افرادی که از سابقه ی حساسیت های دارویی برخوردارند

کوکتل مزوتراپیاین کوکتل انواع عارضههای پوستی را بهبود میبخشد و به درمان پوست بیمار کمک چشمگیری میکند. نوعی دیگر از کوکتل وجود دارد که باعث لیفت صورت میشود. این کوکتل وظیفه از بین بردن چین و چروکهای صورت و سفت کردن پوست را دارد. هیالورونیک اسید موادی است که در این کوکتل به کار برده شده است و باعث رطوبت رسانی به پوست هم میشود. عارضههای پوستی میتواند عاملهای مختلفی داشته باشد، که حاصل از خوردن مواد خوراکی و یا شرایط آب و هوایی بوده است. این کوکتلها باعث میشوند تا این عوارض از بین بروند و یا به مقدار بسیار زیادی کوکتل مزوتراپی مو فیوژن کاهش پیدا کنند. برخی از پوستها به دلیل عوارض مصرف دارو و یا بیماریهایی مانند سرخک دارای چالههایی روی صورت هستند، که باعث نارضایتی آنها میشود. استفاده از کوکتلهای مناسب میتواند به پر شدن این چالههای پوستی کمک کند و ناهمواریهای سطح پوست را از بین میبرد. لازم است تا کمی هم به عملکرد کلاژن در پوست صورت بپردازیم.

کوکتل جوانسازی

از طرفی دیگر بسیاری از انواع ریزش مو در اثر عدم تعادل هورمونی بدن رخ می دهد. عمل مزوتراپی مو تعادل هورمنی را در اطراف فولیکول مو بهبود می بخشد. کوکتل مو شامل یکسری از مواد مغذی موثر بر رشد در فازهای مختلف رشد مو است. این مواد با تاثیر مستقیم بر شبکه مویرگی اطراف فولیکول مو، بر تقویت ریشه مو تاثیرگذارند. موادی از قبیل ویتامین های گروه ب، هورمون ها، آنزیم های تاثیرگذار بر رشد مو و غیره در ترکیبات کوکتل مو قرار دارند. این مواد با تاثیر مستقیم بر ریشه مو در بازسازی و تقویت آن دخیل هستند. در مراکزی که مزوتراپی مو صورت می گیرد این کوکتل بر حسب نیاز فرد تزریق می شود. به دلیل حساسیت بالای پوست و مو سپردن درمان این دو بخش مهم از بدن به دست افراد کارنابلد کار بسیار نادرستی است. انجام هر فعالیتی که بر روی پوست و مو با هدف درمان و پیشگیری می بایست توسط شخصی دوره دیده انجام پذیرد.

با وجود تحقیقاتی که در مورد استفاده و اثربخشی مزوتراپی مو در چند سال اخیر شده است، این روش درمانی بسیار محبوب واقع شده. با کاهش آی بگ چشم، خطوط تیره و چین و چروک، کانتور چشم را بهبود می بخشد. کانتور چشم در یک محصول پاسخ می دهد و از همه نگرانی ها برای این ناحیه حساس جلوگیری می کند: آی بگ دور چشم، سیاهی دور چشم، چین و چروک، شلی و خشکی. نیازی نیست بیشتر به دنبال راه حل نهایی باشید. پپتیدها و هیالورونیک اسید باعث تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک می شوند. کافئین از بین بردن مایعات و رنگدانه های خونی که مسئول رنگ دایره تیره هستند را فعال می کند و همچنین در کاهش التهاب موضعی عمل می کند. سیلیس ارگانیک و ویتامین C ماتریکس پوستی را برای سفت شدن پوست بازسازی می کند. یک هم افزایی منحصر به فرد برای دستیابی به یک خط چشم زیبا و روشن.

عصاره گیاهان: شاه بلوط، ترشیوژن، سباریل، جینسینگ عصارههای گیاهی هستند که باعث افزایش جریان خون میشوند. ویتامینها: بدن ما به ظور متوسط به 13 ویتامین نیاز دارد؛ ویتامینهایی که در رشد و تقویت مو تاثیر بیشتری میگذارند از جمله بیوتین، ب ۵ و ویتامین ث هستند. پروتئین و اسید آمینه: بیشترین ماده تشکیل دهنده پوست، مو و ناخن از پروتئین کراتین تشکیل شده است. شرکت های اسپانیا و امریکا در این زمینه با هم در حال رقابت هستند. به این معنی است که بالاترین کیفیت کوکتلهای مزوتراپی در نزد این دو کشور تولید میشوند، ولی اکنون در کشورهای کره و ترکیه و… نیز این محصول تولید میشود. این کوکتل ساخت کشور اسپانیا در درمان ریزش مو و تقویت موها تاثیر بسیار زیادی دارد. F-HAIR MEN در درمان آلوپسی آندروژنیک، شوره سر، افزایش ضخامت ساقه مو و تقویت پوست سر عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر دچار ریزش مو هستید، موهای خشک و شکننده دارید از این کوکتل مزوتراپی استفاده کنید.

کوکتل مزوتراپیقیمت مزوتراپی مو چه قدر است؟ قیمت مزوتراپی مو بسته به علت درمان محل تحت نظر و سرم استفاده شده متغیر است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مزوتراپی و اطلاع از شرایط، هزینه و قیمت مزوتراپی به کلینیک زیبایی آنیل یکی از معتبرترین کلینیک زیبایی در غرب تهران مراجعه کنید. هم چنین شما می توانید از مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنیل بهره مند شوید. آیا مزوتراپی مو درد دارد؟ خیر مزوتراپی معمولا باعث درد نمی شود. سوزن های مزوتراپی بسیار نازک هستند. علاوه بر این در محلول تزریقی شما بی حسی هم استفاده می شود. در صورتی که شما با سوزن مشکل داشته باشید، اجرای مزوتراپی بدون آن هم امکان پذیر است. البته روش بدون سوزن اثرات ضعیف تری از شیوه اصلی آن داراست. همانند دیگر روشهای درمانی در حوزه سلامت و زیبایی، مزوتراپی مو نیز کاندیدهای مناسب خود را دارد. ما در ذیل به برخی از مواردی که مزوتراپی بهترین راه حل برای آنها است، اشاره می کنیم.

  • اصلاح خطوط پیشانی
  • ترمیم کننده قوی پوست
  • مواد مزوتراپی درمان سیاهی و کبودی زیر چشم
  • مزوتراپی مو
  • دوره نقاهت آن کوتاه می باشد

کوکتل میکرونیدلینگ که برای مو طراحی شده است می تواند گردش خون در مویرگ های مو را افزایش داده و همین امر موهای شما را بسیار زیباتر می سازد. تعداد استفاده از این کوکتل بستگی به حجم موهای شما دارد که خودتان باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل ها که برای درمان عارضه های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، کوکتل هایی می باشد که جای جوش و را از بین می برد. در واقع شما باید بدانید این نمونه از کوکتل ها کاربرد بسیار زیادی دارند و به عنوان مهمترین کوکتل های درمانی شناخته می شود. سنتلا آسیاتیکا از جمله مهمترین و اصلی ترین موادی است که درون این کوکتل قرار دارد. شما برای دو دوره درمان می توانید از این کوکتل ها استفاده بهینه ای داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل میکرونیدلینگ که جهت درمان سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرد این کوکتل ها می باشد. شما باید بدانید که استفاده از این کوکتل توانایی این را دارد که چربی ها را حل کند و آنها را از بین ببرد. همچنین هر یک از سلولیت هایی که زیبایی پوست شما را از بین برده است به بهترین نحو ممکن درمان می کند. کافئین یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این کوکتل می باشد که روی درمان سلولیت ها نقش مهمی را بر عهده دارد و به بهبودی بدن کمک می کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کوکتل ضد آکنه ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

منبع: beautylovely 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد